18 Ekim 2014

ULTRA REPAiRiNG FOOT MASK

        






     Herkes merhaba...:) Soğuğun bastırdığı şu aylar da özellikle cildimize daha çok özen göstermeliyiz.Çünkü soğuk demek cildin kuruması neminin azalması demektir.Bu nedenle hem cilt bakımımıza hemde su tüketimimize dikkat edelim.Haftalık vücut bakımımda her zaman yaptığım şeylerden biriside ayaklarıma güzel bir maske yapıp sonra ponza taşıyla topuklarımı ovmaktır.Tüm bu işlemlerden sonrada nemlendiricimi ve ayak kremlerimi sürerim ve yumuşacık ayaklar karşınızda:)  Her hafta aynı maskeyi değil değişik değişik maskeler alıp uyguluyorum.Nedense ayaklarıma maske denemeyi çok seviyorum:) Tabi bu yüzüm için geçerli değil. Her neyse geçenlerde gratis mağazasında gezerken bu kayısı yağı özlü maskeyi gördüm hemen denedim uyguladım.Size nasıl uygulanacagını anlatıyorum.Paketi açıyorsunuz içinde beyaz çorap şeklinde maskeler çıkıyor.Bayılıyorum zaten çoraplı maskeye hem pratik hemde daha güzel oluyorlar.Sonra ayaklarınızı çorbanın içine sokup 20 dk bekletiyorsunuz çıkardıktan sonra ayaklarınızı  yıkamıyorsunuz ve ayaklarınız  yumuşacık oluyor bence denemeye değer fiyatı da hatırlamıyorum ama 8 tl mi neydi öyle bir şey işte.Ben sevdim sizlerede öneriyorum tabiki yine alırmıyım diye sorarsanız almam çünkü her hafta farklı bir şey denemeyi sevdiğim için bu maskeyi almam:)    

             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder