7 Ağustos 2015

MAC - Kinda Sexy

                       Herkese merhaba:) Bugün tüm bloggerlar tarafından övülen, rengine hayran kalınan ,abartılan da abartılan bir ruju tabi ki bende gidip koşa koşa aldım.Denedim ve şimdi yorumlarımı paylaşıyorum.Öncelikle bu rujun rengi şeftali alt tonlu nude bir renk.Ruj dudağı kurutmasıyla birlikte, dudak çizgilerini yeterince doldurmuyor.Bunlar bir ruj için çok eksi yönler.Ama siz illada ben bu ruju sürmek istiyorum diyorsanız.Öncelikle dudaklarınıza peeling yapıp yada dudak bazı kullanıp bu ruju sürmeniz gereklidir.Aksi halde bu rujun hiç bir yönü güzel değil.Renk olarak da daha ucuz fiyatlı markalarda bulabilceğiniz bir ton.Ayrıca her tende farklı duran bir ruj bu bende güzel durmadı ama arkadaşımda güzel durdu.Her neyse mac den bir daha asla almayacağım kinda sexy'nin yorumları bu kadar.Hoşçakalın.Daha doğrusu mac ten hiç bir zaman denemeden iyice düşünmeden hiç bir şey almayacağım.Biliyorsunuz ki açılmamış da olsa o koskoca kozmetk markası mac iade değişim yapmıyor.Bilginize...


                                         


3 yorum:

  1. Bence de kötü durmuş. Fiyatı nedir? Boşuna zarar keşke orada deneseydin..

    YanıtlaSil
  2. Bence de kötü durmuş. Fiyatı nedir? Boşuna zarar keşke orada deneseydin..

    YanıtlaSil
  3. 59 tl. aslında orda denemiştim kararsız kaldım sonrada aldım çıktım şu an çok pişmanım:(

    YanıtlaSil